Zamówione do 9pm wysłane samego dnia!(po-cz)

Zamówienie i płatność

26-05-2016

Jakie opcje płatności są dostępne?

Transakcje płatnicze są obsługiwane szybko i bezpiecznie przez bramkę płatniczą Mollie. Volare akceptuje płatności kartą kredytową (Visa, Master i JCB), iDeal, DIRECTebanking oraz przedpłaty. Więcej informacji można znaleźć na stronie https://www.volare-kinderfietsen.nl/klantenservice/betalingsmogelijkheden/

 

Jaki jest status mojego zamówienia?

Otrzymasz potwierdzenie zamówienia zawierające kod śledzenia. Korzystając z linku w mailu, możesz dokładnie sprawdzić status swojego zamówienia.

 

Czy mogę jeszcze zmienić swoje zamówienie? 

Zmiana lub anulowanie zamówienia jest możliwe tylko w przypadku kontaktu z nami do godziny 15.00 w dniu złożenia zamówienia. 

Cookies are small textfiles that are being saved by your browser when visiting a website. We use analytical cookies, third-party cookies and social media cookies to offer you an optimal user experience on our websites. By clicking ‘agree’ in our cookie notification you consent on the usage of the cookies mentioned above including third-party cookies. If you want to disable certain cookies, please change your choice. Read more in our privacy policy.