Skargi

Customer service Customer service

Skargi


Jest to oczywiście irytujące, jeśli masz skargę na świadczoną usługę. Prosimy jednak o przesłanie skargi pocztą elektroniczną do działu obsługi klienta. Można tego dokonać pocztą elektroniczną, zwykłą pocztą i / lub telefonicznie. Nasi pracownicy w dziale kontaktowym klienta rozpatrzą reklamację i spróbują rozwiązać reklamację w sposób zadowalający wszystkich.


Nasze dane:
Kubbinga B.V. / E&L Company
Parallelweg 25
1131 DM Volendam
Tel .: +31 - 0299 ​​410000
Faks: +31 - 0299 ​​410009
info@kubbinga.nl


Po otrzymaniu skargi otrzymasz od nas potwierdzenie.
Odpowiemy na twoją reklamację w ciągu 14 dni od otrzymania, jeśli będzie to wymagało więcej czasu, poinformujemy cię o tym.
Jeśli nie docenisz tego, zawsze możesz skontaktować się z działem mediacji Stichting Webshop Keurmerk, gdzie (nazwa sklepu internetowego) jest powiązana. Jeśli z jakiegoś powodu próba mediacji nie doprowadzi do zadowalającego rozwiązania, możliwe jest przekazanie sporu do Komisji ds. Sporów (SGC).

Cookies are small textfiles that are being saved by your browser when visiting a website. We use analytical cookies, third-party cookies and social media cookies to offer you an optimal user experience on our websites. By clicking ‘agree’ in our cookie notification you consent on the usage of the cookies mentioned above including third-party cookies. If you want to disable certain cookies, please change your choice. Read more in our privacy policy.