Zamówione do 9pm wysłane samego dnia!(po-cz)

Dostawa i zwroty

26-05-2016

Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Od poniedziałku do czwartku: Jeśli zamówisz przed 21:00, zamówienie zostanie wysłane tego samego dnia.
Piątek: Jeśli zamówisz przed 12:00, zamówienie zostanie dostarczone przez DHL w poniedziałek.
Weekend: Zamówienie zostanie dostarczone przez DHL we wtorek.
Święta narodowe: Zamówienie zostanie zrealizowane następnego dnia roboczego i dostarczone następnego dnia.

 

Jakie są koszty dostawy?

Po dodaniu roweru do koszyka, można tam wyliczyć koszty wysyłki pod wskazany adres. Ze względu na duże zróżnicowanie rozmiarów paczek różnych rowerów oraz fakt, że wysyłamy do wielu różnych krajów, nie możemy z góry podać orientacyjnych kosztów wysyłki.

 

Kto dostarczy moje zamówienie?

Rowery wysyłamy na terenie Holandii firmą DHL. [AB|K1] Poza Holandią współpracujemy z różnymi przewoźnikami. Najlepszy przewoźnik jest wybierany na podstawie dostępności w kraju docelowym.

 

Jak mogę śledzić moje zamówienie? 

Po złożeniu zamówienia, natychmiast otrzymasz potwierdzenie zamówienia. Możesz śledzić swoje zamówienie po jego wysłaniu; otrzymasz wtedy od DHL kod Track&Trace z przewidywanym czasem dostawy i statusem zamówienia.


Czy mogę wybrać godzinę i dzień, w którym moje zamówienie zostanie dostarczone?

Nie, niestety nie jest to możliwe. Wysyłka odbywa się za pośrednictwem firmy DHL i nie ma możliwości wpisania konkretnej daty lub godziny.


Czy mogę również odebrać zamówienie?

Tak, można to wpisać podczas składania zamówienia. Adres odbioru to: Röntgenweg 2, 1131 PP Volendam. Zamówienie można odebrać następnego dnia roboczego w godzinach 08:00-17:00.


Czy mogę zwrócić moje zamówienie?

Przedmioty zamówione za pośrednictwem Volare można zwrócić w przewidzianym terminie 14 dni. Jest to dopuszczalne tylko wtedy, gdy artykuł jest nieużywany i w oryginalnym opakowaniu. Należy również wyraźnie wskazać (np. numer zamówienia) od kogo pochodzi przesyłka. Jak tylko otrzymamy artykuł, zostanie on sprawdzony i zwrócony na Twoje konto tak szybko, jak to możliwe.
Jeśli nie chcesz/nie możesz zwrócić przesyłki osobiście, istnieje możliwość, że zlecimy odbiór przesyłki firmie DHL (NL i BE). Odbiór zwrotny kosztuje 19,95 €. Kwota ta zostanie potrącona z Twojej płatności kredytowej.

 

Moje zamówienie nie jest kompletne, co teraz?

Jeśli brakuje części zamówienia, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta. Można do nich dotrzeć poprzez stronę td@kubbinga.nl

Cookies are small textfiles that are being saved by your browser when visiting a website. We use analytical cookies, third-party cookies and social media cookies to offer you an optimal user experience on our websites. By clicking ‘agree’ in our cookie notification you consent on the usage of the cookies mentioned above including third-party cookies. If you want to disable certain cookies, please change your choice. Read more in our privacy policy.