Zamówione do 9pm wysłane samego dnia!(po-cz)

Zamówienie i płatność

26-05-2016
dodany przez Edwin Boelsz

Jakie opcje płatności są dostępne?

Transakcje płatnicze są obsługiwane szybko i bezpiecznie przez bramkę płatniczą Mollie. Volare akceptuje płatności kartą kredytową (Visa, Master i JCB), iDeal, DIRECTebanking oraz przedpłaty. Więcej informacji można znaleźć na stronie https://www.volare-kinderfietsen.nl/klantenservice/betalingsmogelijkheden/

 

Jaki jest status mojego zamówienia?

Otrzymasz potwierdzenie zamówienia zawierające kod śledzenia. Korzystając z linku w mailu, możesz dokładnie sprawdzić status swojego zamówienia.

 

Czy mogę jeszcze zmienić swoje zamówienie? 

Zmiana lub anulowanie zamówienia jest możliwe tylko w przypadku kontaktu z nami do godziny 15.00 w dniu złożenia zamówienia. 

Montaż i konserwacja

26-05-2016
dodany przez Edwin Boelsz

Czy rower jest dostarczany w pełni zmontowany?

Rowery Volare są składane w 85% lub 95%. Przy rowerach zmontowanych w 85% należy jeszcze złożyć kierownicę, przednie koło, przedni błotnik, siodełko i pedały. 95% ukończenia oznacza, że trzeba jeszcze tylko zamontować kierownicę, pedały i ewentualne koła treningowe. Wszystkie nasze rowery są oznaczone rodzajem montażu.

 

Jak złożyć rower złożony w 85%?

W przypadku roweru złożonego w 85% należy jeszcze złożyć kierownicę, przednie koło, przedni błotnik, siodełko i pedały. Aby to zrobić, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami lub obejrzyj specjalny film o montażu Volare.

 

Jak złożyć rower w 95% złożony?

W rowerze wykończonym w 95%, do zmontowania pozostają jeszcze tylko pedały i kierownica. Postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami lub obejrzyj specjalny film o montażu Volare.

 

Czy możliwy jest 100% montaż?

Złożenie roweru można zlecić profesjonalnemu mechanikowi. Dodatkowy koszt za to wynosi 15,00 euro. Następnie będziesz musiał odebrać rower osobiście pod naszym adresem odbioru: Röntgenweg 2, 1131 PP Volendam. Jest to możliwe w następnym dniu roboczym. W związku z tym rower nie może być wysłany w pełni złożony.

 

Jakie narzędzia są potrzebne do złożenia roweru?

- Klucze imbusowe (3 do 8mm)

- Klucze płaskie (rozmiar 8, 10, 13, 14 i/lub 15 w zależności od wielkości roweru)

- Śrubokręt (krzyżakowy i płaski)

- Szczypce lub nożyczki (do poluzowania materiału opakowaniowego)

 

Jak wyregulować siodełko rowerowe?

Aby uzyskać odpowiednią wysokość siodełka, piłka stopy dziecka powinna po prostu dotykać ziemi. Jako wskazówkę należy przyjąć długość odcinka mierzonego od podłoża (patrz również "Wybór odpowiedniego roweru"). Upewnij się, że siodełko nie jest zbyt niskie, ponieważ utrudnia to jazdę na rowerze.

Sztyca podsiodłowa może być odkręcona w miejscu, gdzie wchodzi w ramę. Jeśli jest to szybkozłączka, to można otworzyć tę "klapkę" ręcznie, w przeciwnym razie trzeba będzie użyć klucza imbusowego lub otwartego. Ostrożnie przesuń sztycę podsiodłową w górę lub w dół na odpowiednią wysokość. Następnie mocno dokręć sztycę i sprawdź ustawienie siedząc na siodełku. Nigdy nie podnoś siodełka powyżej zalecanej wysokości wskazanej przez linię na sztycy podsiodłowej; może to spowodować poluzowanie siodełka.

 

Jak wyregulować wysokość kierownicy?

Wysokość kierownicy można zmienić poprzez podniesienie lub obniżenie wspornika. Można to zrobić odkręcając kluczem imbusowym śrubę na środku kierownicy. Nad śrubą na środku kierownicy może znajdować się zaślepka; należy ją najpierw usunąć. Można wtedy regulować kierownicę w górę lub w dół. Podczas dokręcania należy również upewnić się, że kierownica jest prosta i równa z przednim kołem.

 

Jak zamontować pedały?

Na pedale znajduje się litera L (lewa) lub R (prawa) oznaczająca, do której strony jest przeznaczony. Lewy pedał posiada gwint lewoskrętny. Mocowanie odbywa się w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara, a luzowanie w kierunku zgodnym z ruchem wskazówek zegara. W przypadku właściwego pedału jest to sytuacja odwrotna.

W razie potrzeby przed zamontowaniem nałożyć na gwint odrobinę smaru. Zawsze najpierw ręcznie wkręcaj gwintowany koniec pedałów w gwint korby, w przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia gwintu.

 

Jakiej konserwacji wymaga rower?

Aby jak najdłużej cieszyć się swoim rowerem Volare, ważna jest jego odpowiednia konserwacja. Dlatego regularnie sprawdzaj łańcuch, ciśnienie w oponach, hamulce, wysokość siodełka i kierownicy oraz ewentualne światła. Zalecamy również coroczną konserwację u dealera Volare, aby utrzymać rower w jak najlepszym stanie!

 

Jak konserwować łańcuch rowerowy?

Jeśli łańcuch jest bardzo zabrudzony, można najpierw delikatnie wypolerować go niestrzępiącą się szmatką, aby usunąć powierzchowne zabrudzenia. Następnie łańcuch można nasmarować olejem. Skropić olejem łańcuchowym miejsce, w którym rurki łańcucha obracają się w zębatkach tylnego koła, podczas gdy łańcuch delikatnie się obraca. Nie należy używać zbyt dużej ilości oleju, gdyż będzie to przyciągać brud. Często wystarczy niewielka ilość oleju. Następnie pozwól olejowi wsiąknąć na co najmniej 30 minut przed ponownym użyciem motocykla.

Dostawa i zwroty

26-05-2016
dodany przez Edwin Boelsz

Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Od poniedziałku do czwartku: Jeśli zamówisz przed 21:00, zamówienie zostanie wysłane tego samego dnia.
Piątek: Jeśli zamówisz przed 12:00, zamówienie zostanie dostarczone przez DHL w poniedziałek.
Weekend: Zamówienie zostanie dostarczone przez DHL we wtorek.
Święta narodowe: Zamówienie zostanie zrealizowane następnego dnia roboczego i dostarczone następnego dnia.

 

Jakie są koszty dostawy?

Po dodaniu roweru do koszyka, można tam wyliczyć koszty wysyłki pod wskazany adres. Ze względu na duże zróżnicowanie rozmiarów paczek różnych rowerów oraz fakt, że wysyłamy do wielu różnych krajów, nie możemy z góry podać orientacyjnych kosztów wysyłki.

 

Kto dostarczy moje zamówienie?

Rowery wysyłamy na terenie Holandii firmą DHL. [AB|K1] Poza Holandią współpracujemy z różnymi przewoźnikami. Najlepszy przewoźnik jest wybierany na podstawie dostępności w kraju docelowym.

 

Jak mogę śledzić moje zamówienie? 

Po złożeniu zamówienia, natychmiast otrzymasz potwierdzenie zamówienia. Możesz śledzić swoje zamówienie po jego wysłaniu; otrzymasz wtedy od DHL kod Track&Trace z przewidywanym czasem dostawy i statusem zamówienia.


Czy mogę wybrać godzinę i dzień, w którym moje zamówienie zostanie dostarczone?

Nie, niestety nie jest to możliwe. Wysyłka odbywa się za pośrednictwem firmy DHL i nie ma możliwości wpisania konkretnej daty lub godziny.


Czy mogę również odebrać zamówienie?

Tak, można to wpisać podczas składania zamówienia. Adres odbioru to: Röntgenweg 2, 1131 PP Volendam. Zamówienie można odebrać następnego dnia roboczego w godzinach 08:00-17:00.


Czy mogę zwrócić moje zamówienie?

Przedmioty zamówione za pośrednictwem Volare można zwrócić w przewidzianym terminie 14 dni. Jest to dopuszczalne tylko wtedy, gdy artykuł jest nieużywany i w oryginalnym opakowaniu. Należy również wyraźnie wskazać (np. numer zamówienia) od kogo pochodzi przesyłka. Jak tylko otrzymamy artykuł, zostanie on sprawdzony i zwrócony na Twoje konto tak szybko, jak to możliwe.
Jeśli nie chcesz/nie możesz zwrócić przesyłki osobiście, istnieje możliwość, że zlecimy odbiór przesyłki firmie DHL (NL i BE). Odbiór zwrotny kosztuje 19,95 €. Kwota ta zostanie potrącona z Twojej płatności kredytowej.

 

Moje zamówienie nie jest kompletne, co teraz?

Jeśli brakuje części zamówienia, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta. Można do nich dotrzeć poprzez stronę td@kubbinga.nl

Wybór właściwego roweru

11-05-2016
dodany przez Edwin Boelsz

Jaki jest właściwy rozmiar roweru dziecięcego?

Podczas wybierania nowego roweru dla dzieci ważne jest, aby wybrać odpowiedni rozmiar roweru. Dziecko powinno czuć się bezpiecznie dlatego nie jest rozsądne wybieranie roweru na wzrost. Jeśli rowerek dziecięcy jest zbyt duży i czuje się go na dziecku, to dziecko nie będzie czerpało radości z nauki. Lepiej wybrać coś za małego niż za dużego.

Masz wątpliwości? W takim razie polecamy zapoznać się z naszym przewodnikiem wyboru roweru.

 

Jak zmierzyć długość kroku mojego dziecka?

Potrzebujesz pomocy w doborze odpowiedniego rozmiaru roweru? Na obrazku pokazano jak określić inseam dziecka.

 

Kiedy moje dziecko potrzebuje kółek treningowych?

Przeciętnie dziecko jest w stanie nauczyć się jeździć na rowerze bez kółek treningowych od 5 roku życia, ale z pewnością nie jest to reguła! Zdejmij kółka treningowe z rowerka, gdy dziecko będzie gotowe. Dzięki temu dziecko nie odczuwa już niepokoju na rowerze i może jeździć na nim z dobrą równowagą. Aby ćwiczyć balansowanie przy zachowaniu bezpieczeństwa kółek treningowych, można je również ustawić nieco wyżej; nauczy to dziecko równowagi, a rowerek nadal będzie utrzymywany w równowadze przez kółka treningowe, gdyby coś poszło nie tak.

Dalsze pytania

24-03-2016
dodany przez Edwin Boelsz

Gdzie mogę znaleźć dealera w pobliżu mnie?

Odwiedź stronę https://www.volare-kinderfietsen.nl/dealers/, aby uzyskać przegląd wszystkich dealerów Volare i łatwo znaleźć dealera w pobliżu!

 

Jak długo trwa gwarancja na rower?

Nasze rowery objęte są 2-letnią gwarancją na ramę.
Potrzebujesz części zamiennych do zakupionego roweru? Następnie prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta. Mogą one, jeśli są dostępne, dostarczyć Ci te części po specjalnych cenach.

 

Czy przeprowadzacie również remonty?

Niestety zlecenie Volare wykonania naprawy nie jest możliwe.

 

Czy macie fizyczny sklep, w którym można obejrzeć rowery?

Nie, mamy tylko sklep internetowy. Dlatego oglądanie rowerów w naszym salonie jest niestety niemożliwe. Zamiast tego Volare utrzymuje rozległą sieć dealerów, u których można obejrzeć i wypróbować nasze rowery. Odwiedź stronę https://www.volare-kinderfietsen.nl/dealers/, aby znaleźć dealera w pobliżu.

 

Jak mogę się z nimi skontaktować?

W przypadku pytań lub uwag prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta pod numerem telefonu: +31 299 410000 lub za pośrednictwem strony td@kubbinga.nl. (Nowi) dealerzy mogą kontaktować się z sales@kubbinga.nl.

Cookies are small textfiles that are being saved by your browser when visiting a website. We use analytical cookies, third-party cookies and social media cookies to offer you an optimal user experience on our websites. By clicking ‘agree’ in our cookie notification you consent on the usage of the cookies mentioned above including third-party cookies. If you want to disable certain cookies, please change your choice. Read more in our privacy policy.